Heeft u het klanttevredenheidsonderzoek 2019 van Verhagen Milieu Advies al ingevuld? Deze weken zijn we druk bezig met de afronding van ons jaarlijkse ‘examen’ bij onze klanten. De lat ligt na het onderzoek van vorig jaar hóóg: toen kregen we een 9 als algemeen rapportcijfer.
Elk jaar laten we zo’n onderzoek uitvoeren onder onze klanten. Niet alleen om weer een mooi cijfer te mogen bijschrijven, maar vooral om van u te horen wat er nóg beter kan. Momenteel komen nog bijna dagelijks nieuwe resultaten binnen. Uit een voorlopige peiling kunnen we al constateren dat de uitkomsten van dit jaar in de lijn van 2018 liggen:
- ‘De manier van onderzoek, rapportage en advies zijn perfect.’
- ‘Korte lijntjes met de opdrachtgever, dat bevalt prima.’
- ‘Verhagen voldoet aan alle verwachtingen.’
Ook uw aanbevelingen zijn voor ons weer van grote toegevoegde waarde. U kunt ervan uit gaan dat we daar serieus mee aan de slag gaan. Zodra we alle resultaten compleet hebben, komen we daar in een volgende nieuwsbrief op terug. Mocht u het klanttevredenheidsonderzoek nog niet hebben ingevuld, wij staan open voor uw mening en ervaringen.