In eerdere klanttevredenheidsonderzoeken scoorden wij gemiddeld een 9. We zijn er trots op dat we goed gewaardeerd worden door onze klanten, maar dit was geen reden om achterover te leunen. Ondanks de bijzondere omstandigheden dit jaar hebben we ook in 2020 geprobeerd onszelf te verbeteren. We zijn erg benieuwd of wij hierin zijn geslaagd. Daarom is het klanttevredenheidsonderzoek van 2020 nu in volle gang. Al onze opdrachtgevers van 2020 hebben een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan het onderzoek.
Ieder jaar zijn de resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek weer waardevol en dit jaar net een beetje extra. Juist in deze uitzonderlijke tijden, waar alles net even anders is dan we gewend waren, zijn we benieuwd hoe onze opdrachtgevers onze dienstverlening ervaren. We staan ook open voor vernieuwingen. Missen onze opdrachtgevers bijvoorbeeld een dienst in ons palet? Hoe beoordelen ze de communicatie met onze medewerkers? Hoe willen ze het liefst worden geïnformeerd over onze actualiteiten en diensten? We waarderen de meningen van onze opdrachtgevers, zodat we ook in 2021 onszelf kunnen blijven verbeteren. Zodra we alle resultaten hebben, plaatsen we die online.