Maar wát trots waren op het rapportcijfer dat u uitdeelde voor onze dienstverlening in 2019. Een 9 staat immers op het schoolrapport voor ‘zeer goed’. Maar omdat er ook nog zoiets bestaat als een 10 (‘uitmuntend’) zijn we bij Verhagen Milieu Advies nog niet tevreden.
De afgelopen maanden hebben we niet stilgezeten. Het resultaat van ons klanttevredenheidsonderzoek 2019 was immers niet alleen die prachtige 9. U bracht ons ook op ideeën om onze dienstverlening nog meer aan te scherpen. In die mogelijke verbeteringen is de afgelopen tijd veel energie gaan zitten. We hebben er alle vertrouwen in dat de (kleine) aanpassingen in onze dienstverlening de komende maanden voor u merkbaar moeten zijn. Want ook wat zeer goed is, kan altijd nog beter!
Uitvoering klanttevredenheidsonderzoek
Eind 2019 hebben we onze klanten uitgenodigd deel te nemen aan ons klanttevredenheidsonderzoek. Inmiddels zijn de resultaten binnen. En nog altijd zijn we onder de indruk van de lovende woorden die we terug hebben gekregen. ‘Overall’ scoorde Verhagen Milieu Advies met de dienstverlening een 9. In schooltermen: zeer goed, en in lijn met het klanttevredenheidsonderzoek uit 2018.
- Precies de helft van de klanten voldeed aan ons verzoek om deel te nemen aan het klanttevredenheidsonderzoek. Een score van 50% is veel. Dat geeft aan dat u zich nauw betrokken voelt bij Verhagen Milieu Advies.
- Asbestinventarisatie is onze meest populaire dienst: 100% van de respondenten had hier een (positieve) ervaring mee.
- Onze medewerkers scoren vooral goed op hun vakinhoudelijke kennis.
- De eerste associatie bij de naam van Verhagen Milieu Advies: betrouwbaar, prettig, deskundig, kwaliteit en service.
- De leukste omschrijving van Verhagen Milieu Advies in vijf woorden: ‘Zoek niet verder naar een alternatief!’